Choklad drickađŸ«đŸ˜

Den hĂ€r underbara choklad drickan Ă€r sĂ„ otroligt goood😍 perfekt nĂ€r du vill göra nĂ„t lite extra gott Ă„ Ă€r sugen pĂ„ nĂ„t sött🎉 



Du behöver:

Hemgjord chokladsĂ„s (vispgrĂ€dde, kakao, vit sirap el socker ) jag tar lika mkt vispgrĂ€dde som sött, sen hĂ€lften av kakaon, beroende pĂ„ hur mkt sĂ„s jag ska ha, (typ 1 dl+1/2dl+1dl) 
Mjölk
Mini marchemallows 
Ett lyxigt glas😉


Det Ànda du behöver göra Àr.......

Göra chokladsĂ„sen👇
Rör ihop allt i en kastrull och puttra ihop under tiden du rör i kastrullen. Du kĂ€nner nĂ€r det blir lite tjockare, stĂ€ll Ă„t sidan Ă„ svalna genom att HĂ€lla nĂ€stan all choklad sĂ„s i en skĂ„l🎉 och lĂ„t sedan choklad sĂ„sen svalna sĂ„ att den inte blir sĂ„ rinnig😉

Spara lite chokladsĂ„s i kastrullen och hĂ€ll i mjölken som du sedan vĂ€rmer upp lite och blandar runt  sĂ„ blir det en grymt god choklad dricka😍

Sedan tar du ett lyxigt glas som du rislar chokladsĂ„sen runt👇


HĂ€ll i choklad drickan i glaset🎉


Och efter det proppar du pĂ„ massa mini marchemallows😍


Och sedan risslar du lite till choklad sĂ„s över marchemallowsarna🎉🎉





Ganska mĂ„nga marschmallows blev det den hĂ€r gĂ„ngen😂👌😂


Klar🎉🎉🎉
#1 - - Anonym:

Oj dÄ! Hi hÄller du dig i form?

#2 - - Anonym:

Bra du kan boka till mig om jag kĂ€re dig puss 😍

#3 - - Anonym:

Bra du kan boka till mig om jag kĂ€re dig puss 😍

#4 - - Anonym:

Bra du kan boka till mig om jag kĂ€re dig puss 😍

#5 - - Anonym:

Bra du kan boka till mig om jag kĂ€re dig puss 😍

#6 - - Anonym:

Bra du kan boka till mig om jag kĂ€re dig puss 😍

#7 - - Anonym:

Bra du kan boka till mig om jag kĂ€re dig puss 😍

#8 - - Anonym:

Bra du kan boka till mig om jag kĂ€re dig puss 😍

#9 - - Hej Englabakar det din recept var bra 😘:

Hej Englanakar du vet vem Lea

#10 - - Anonym:

Hej

#11 - - Anonym:

Hej

#12 - - maha:

dom ser jÀtte goda ut <3

#13 - - Anonym:

Hej