Fruktsallad i våffel strut😍

Nu när det är sommar lov och riktigt varmt ute tycker jag ni borde testa att äta fruktsallad i en våffel strut 😍🎉


 Det går fort, är super enkelt och 
riktigt gott💓 

Det enda du behöver är:

• Våffelstrut🍦

• Färgad choklad🍫


Valfria frukter🍑




Hur du gör🎉

Smält chokladen i ett vattenbad💦

Fyll våffelstruten med frukt

• Rissla chokladen över våfflan😍

• Servera sedan i solen☀️

• Och äääät😍








Kraaam❤️❤️
#1 - - Hanna:

Jättebra blogg!❤️

Svar: Taack så mycket💓💓
Engla

#2 - - Sumaya:

En bra blogg och jag vill lära att göra en ovanlig tårta som lime hur ska jag?

#3 - - Emilia:

Åhh gud vad mkt inspiration man får av dig😍😍❤️😘🍧🍦🍭🍩🍬🍫

Svar: Åå vad glad jag blir😝 tack💓
Engla

#4 - - Anonym:

Jag ska söka till årets sockerbagare 2016 men jag vill veta om man får ha recept om man är osäker?❤️ P.s bra blogg💕

#5 - - Ella:

Det där uppe⬆️ var från mig men glömde skriva namn❤️

#6 - - Ella:

Hej jag ska söka till sockerbagare 2016 man jag undrar om man får ha recept om man blir osäker?❤️ P.S bra blogg💕

Svar: Japp man får ha recept😝👌👏💗 vad kul att du ska söka till åretssockerbagare 2016🎉 Lycka till
Engla

#7 - - Anonym:

Duu äger:D

#8 - - Maja :

Ja vill h en kladdkaka