Fotbolls cup⚽️🎉🎈

I söndagskom jag hem ifrån Åland, Finland med mitt fotbollslag🎉😍  
Vi hade varit där och spelat fotbollscup⚽️💗

Det var superkul och jätte mysigt💗

Mitt nummer är 2👆👆🎉



Det bästa av allt vi vann hela cupen och fick värsta pokalen!!!🏆🏆🎉







Om ni går på någon sport eller så, tycker jag verkligen att ni ska hitta på något sånt här då och då med laget för man blir mycket tajtare och får mer lagkänsla👏💗


Men nu måsta jag säga hejdå för nu ska jag baka till min lillebror som fyller år imorgon🎉🎉

Kram💗💗


#1 - - Anonym:

Grattis Finaste du♥

Svar: Åå tack🎉🎉❤️
Engla

#2 - - Cornelia:

Grattis du är så duktig❤️

Svar: Åå tack Corneliaaa❤️❤️
Engla

#3 - - Noor:

hej Engla grattis för cupen o jag spelar oxå fotboll! Jag skulle bli SUPERRRR glad om du kunde ta en titt på min blogg kankse kommenter eller gilla något oxå det skulle verkligen betyda mycket :D hoppas du ser detta!!!

#4 - - Noor:

glömde skriva bloggen heter Noorbakar.blogg.se

#5 - - Noor:

glömde skriva bloggen heter Noorbakar.blogg.se

#6 - - Anonym:

Heejj min familj är allergisk mot mjölk och undrar om det finns något lätt och mjökfritt recep?!

#7 - - Lea💘:

Jag spelar oxå fotboll⚽️ jag var oxå på cupen å ja tror att jag såg dig😉😚 grattis till guldet🏆🏆⚽️❤️

#8 - - Anonym:

Hej jag var oxå på cupen det var as 💘

#9 - - Lea:

jag var oxå på cupen det var as grymt,,😍⚽️⚽️ Jag såg dig där😉😚 grattis fina du❤️🏆

#10 - - Älskar dig har kollat på åretssockerbagare länge och visste att du eller Cornelia hade vunnit första plats älskar er😘😘:

Älskar dig har kollat på åretssockerbagare väldigt länge och visste att du eller Cornelia skulle vinna älskar er😘😘😘

#11 - - Älskar dig har kollat på åretssockerbagare länge och visste att du eller Cornelia hade vunnit första plats älskar er😘😘:

Älskar dig har kollat på åretssockerbagare väldigt länge och visste att du eller Cornelia skulle vinna älskar er😘😘😘

#12 - - Anonym:

Hej

#13 - - Anonym:

Hjdeufcjfchj